E - Girl I wanna party with you

Veckans underbaraste händelse, Christel hittade min mp3 som varit borta i säkert en månad. Jennifer har rätt, känns fan som man blir dummare och dummare för varje dag som går. Mina tabbar med mp3n:

1. Jag var helt säker på att någon 93a hade snott den.
2. Emelie och jag "hånade" Christel för vi trodde hon trodde att mitt headset var min mp3.
3. Christel kollar snett och tar fram min mp3 ur mitt skåp.

Just nu håller jag på att laga middag till min syster och mig, köttfärs och massa grönsaker och potatis i ugn. Mums! Jag fixar även mina naglar, funderar på att göra något crazy... Om någon timme eller så ska jag tagga till Emelie där även Christel befinner sig. Vi ska föra och runt tio ska vi dra till David där det blir partypartyyyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0