J - all the things you hate I find fun

Har varit ledig i 3 dagar nu, hunnit gå ut med Karin i onsdags. Hade verkligen glömt hur det va att gå ut på "stureplansställena" i Stockholm och jag vet inte... Hade converse på mig eftersom jag vägrade glida runt i högklackat och få ont och fick en kommenterar ifrån någon random kille något i stil med "du ser ut att komma ifrån söder, heheheh".
Känns lite som vissa borde fokusera mer på att va sig själva än att leka fina kanske?
Igår var jag hursomhelst och åt lunch/middag med Patrik på Vapiano och efter det gick vi till Gröna lund och åkte lite. Idag har jag inte hunnit med mycket än, ska åka iväg och träna alldelles snart (blir första gången sen vi åkte till Kreta, ångest) och ikväll ska vi förmodligen ut och ta något glas någonstans, blir nog ganska lungt med tanke på att jag jobbar hela helgen!
 
från chania <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0