J

Igår var jag på "modell för en dag" på ett ställe inne i stan. Har alltid tyckt att det är typ bland det töntigaste man kan göra (och jag är så cool själv, jag vet) men har i alla fall alltid haft den åsikten, men nu blev det så att jag tänkte att jag skulle prova det ändå. Det stod att man skulle bli sminkad och stylad av dem vilket lät jätte bra, men det sluta med att jag hade mitt egna smink, fick fixa mitt egna hår och tjejen som tog kort var inte alls trevlig och tog kort i max 3 min. Hann inte ens tänka och kände mig bara jätte obekväm, hon sa åt mig" gör såhär" och jag tänkte bara neeeeeej. Så det var verkligen ingenting för mig, precis som jag känt innan. Men det slutade ändå med att jag fick med mig några bilder hem, så helt dåligt var det inte ändå kanske. Men vill bara ha min egna systemkamera!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0