J

IMORGON åker jag till Kreta med Patrik, planet går 2 på dagen och det ska bli så obeskrivligt skönt. Velat åka till Grekland enda sen jag såg tsatsiki filmen typ första gången? Ska vara i Chania i en vecka och därefter ska vi åka till athen för att ta flyget till Madrid och sen buss till Burgos i Spanien till Patriks släkt. Den delen av resan kommer bli spännande med tanke på att jag inte kan någon spanska.. Efter Burgos åker vi vidare till Barcelona i 4 dagar och därefter till Benicassim där det är festival och där vi kommer möta upp några andra. Kommer bland annat att få se Florence and the machine, kan inte beskriva hur glad jag är över det!! Det är första gången jag är hemifrån så här länge också, känns just nu bara som att jag bara ska vara borta över dagen. Men känner på mig att det här kommer bli bra. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0