J - som om

Igår var en riktigt bra dag. Den började med att jag sov till halv 9, efter det åt jag frukost iform av yoghurt och efter det tog jag cykeln till tungelsta för att sedan ta bussen och tåget till gymmet. Sprang 45 min/ 8 och en halv km på bandet och körde lite annat i vanlig ordning. Efter det åkte jag tillbaka till tungelsta och cykla hem. Resten av dagen tog jag det bara lungt, åt middag med familjen osv. Så egentligen gjorde jag ju verkligen inget speciellt. Men det var bara känslan. Det var fint väder, och hur ofta händer det nu förtiden? Kändes som att jag hade flyt. Jag behövde inte stressa som jag aalltid måste i vanliga fall. Jag fick duscha hemma för första gången på typ en vecka (dushar alltid på gymmet annars...) Fick skatteåterbäringen!!! Och sen bara tanken på att om en vecka är det Summerburst och om 2 veckor ska jag till Kreta gjorde mig bara allmänt glad. Det enkla i vardagen som jag aldrig uppskattar annars




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0