J - Will you run with this dream, or will you run alone

Nu är det bara 28 dagar tills att vi åker, det betyder att jag har 28 dagar på mig att forma min kropp mer mot ett håll som jag vill. Hittils har jag skött mig bra, tränade i måndags och i tisdags och sprang 1 mil under en timme båda gångerna. Igår cyklade jag åtminstone 8 km och körde en jogging/springrunda ute. Förhoppningsvis håller motivationen i sig! Jag har bestämt mig att om jag klarar mig helt utan godis och glass i 2 veckor så ska jag belöna mig själv med att få göra en till tatutering som jag velat ha i mer än ett år nu. Jag ska inte heller dricka något på åtminstone 2 veckor heller, kommer förmodligen bli svårt det med med tanke på pubkvällarna, men det kommer vara värt. Får se om jag klarar det, ingen enkel match för mig om man säger så. Men får se Grekland och tatueringen framför mig! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0